ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ ସ୍ବାଧୀନତାର ମୂଲ୍ୟ... ଜାତୀୟ ଧ୍ଵଜା ଉଡେଇ ଦେଇ ଭାଇ ଚାରାର ପ୍ରମାଣ ଦେବା ସ୍ୱାଧୀନ ଦେଶର ସନ୍ତାନ ଆମେ ...
ମୁଁ ଦେଖେ ତାହାଁକୁ ଭଣ୍ଡ ଛଳନାର ଛଦ୍ମ ଯତି ବେଶ ଧାରୀ ତୁମ ଦୃଷ୍ଟିରେ ଯିଏ ଧର୍ମ ଅବତାରୀ ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ମୁଁ ଦେଖେ ତାହାଁକୁ ଭଣ୍ଡ ଛଳନାର ଛଦ୍ମ ଯତି ବେଶ ଧାରୀ ତୁମ ଦୃଷ୍ଟିରେ ଯିଏ ଧର୍ମ ଅବତାର...
ଶୁଭ ଦୀପାବଳୀ ଶୁଭ ଦୀପାବଳୀ
ଚିର ସ୍ମରଣୀୟ ଆମ ଏହି ଦିନଟି ଜାତୀୟ ପତାକା ଆଜି ଉଡେ ସବୁଠି ଚିର ସ୍ମରଣୀୟ ଆମ ଏହି ଦିନଟି ଜାତୀୟ ପତାକା ଆଜି ଉଡେ ସବୁଠି
ସବୁଜ ପରିବେଶ ସବୁଜ ପରିବେଶ
ଅବିଶ୍ୱାସ ଅବିଶ୍ୱାସ